Aangepaste dienstverlening vanwege het coronavirus

De dienstverlening van MEE is door het coronavirus aangepast.

  • MEE is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar op telefoonnummer 088 465 35 55.
  • De kantoren van MEE zijn aangepast volgens de richtlijnen van het RIVM. En zijn alléén open voor afspraken.
  • Maakt u een afspraak met uw cliëntondersteuner van MEE? Dan spreekt u samen af hoe die afspraak plaatsvindt.
  • Bijeenkomsten met groepen, zoals onze trainingen, gaan weer door. Wel met minder deelnemers en in een andere vorm.
  • MEE werkt volgens de richtlijnen van het RIVM.

Op welke manier spreek ik af met mijn cliëntondersteuner van MEE?
U bent aangemeld als cliënt bij MEE. Een cliëntondersteuner van MEE belt u voor een afspraak. U spreekt samen af op welke manier u contact met elkaar heeft. Dat kan zijn:

  • Bellen,
  • bellen met beeld,
  • huisbezoek,
  • kantoorbezoek.

Wat u samen kiest hangt af van uw vraag en uw situatie. En of u of iemand uit uw omgeving klachten heeft die te maken kunnen hebben met corona.

Gaat MEE op huisbezoek?

Ja, cliëntondersteuners van MEE gaan weer op huisbezoek. Maar alleen:

  • als u, uw naasten én de cliëntondersteuner van MEE geen klachten hebben die te maken kunnen hebben met corona,
  • als dit nodig is om u goed te kunnen helpen,
  • én als u en de cliëntondersteuner van MEE zich hier prettig bij voelen.

Óf de cliëntondersteuner van MEE op huisbezoek komt spreekt u samen af.

Kan ik met mijn cliëntondersteuner afspreken op het kantoor van MEE?

Ja, dat kan. Maar alleen:

  • als u, uw naasten én de cliëntondersteuner van MEE geen klachten hebben die te maken kunnen hebben met corona,
  • als dit nodig is om u goed te kunnen helpen,
  • als u geen openbaar vervoer hoeft te gebruiken om op kantoor te komen,
  • én als u en de cliëntondersteuner van MEE zich hier prettig bij voelen.

Óf u op kantoor kunt komen spreekt u samen met uw cliëntondersteuner van MEE af.

U heeft een afspraak op kantoor van MEE. Wat kunt u daar verwachten?

  • U komt alléén naar het kantoor van MEE als u daar heeft afgesproken met uw cliëntondersteuner van MEE.
  • Kom op de afgesproken tijd. En met het vooraf afgesproken aantal mensen.
  • U komt binnen en maakt u uw handen schoon met desinfectiemiddel. Dat staat klaar als u binnen komt.
  • Meld u bij de receptie en/of ga zitten in de wachtruimte.
  • Uw cliëntondersteuner van MEE haalt u op uit de wachtkamer.
  • In onze afspraakkamers mogen maar 2 of soms 3 mensen zitten. Op anderhalve meter afstand van elkaar af.
  • De ramen in de spreekkamer zetten we open voor het doorwaaien.
  • Wij geven u geen koffie, thee of water. Neem zelf een flesje drinken mee.
  • U kunt gewoon naar de wc op ons kantoor.
  • Houd 1,5 meter afstand van andere mensen.

Bekijk hier een filmpje over de aanpassingen op onze kantoren.

Ik heb een afspraak met MEE. En ik heb corona klachten. Wat dan?

Heeft u zelf of een naaste corona? Of klachten die te maken kunnen hebben met corona? Bel dan vóór uw afspraak met uw cliëntondersteuner. Spreek samen af óf de afspraak door kan gaan. En op welke manier de afspraak door kan gaan.

Cursussen en trainingen bij MEE

Heeft u zich ingeschreven voor een cursus of training bij MEE? Dan belt de trainer van MEE u om te bespreken of en hoe de cursus of training doorgaat. Wilt u een training of groepsbijeenkomst met MEE afspreken? Dat kan. De trainer van MEE belt u en bespreekt met u wat mogelijk is.